Thursday, January 2, 2014

Life in moving pictures

Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille lukijoilleni! Oma Uuden Vuoden lupaukseni oli että aion olla aktiivisempi blogini parissa, pysyä terveenä ja oppia elämään positiivisemmin!
Happy New Year to all of my readers! My New Years resolution was to be mroe active with my blog, stay healthy and to live more positively.


Lupasin pari viikkoa sitten latailla videoita elämästäni täällä ja nyt ajattelin sitten aloittaa uuden blogi vuoden näiden videoiden parissa. Netin hitauden ja bloggerin ongelmien johdosta koin helpommaksi ladata videot Youtubeen ensin. Tässä on nyt pari videota työpaikaltani ja sitten turisteilusta. Päivittelen viime viikkojen tapahtumista lähiaikoina, ja luultavasti latailen myös pari videota lokakuun Hallyu Festivaaleilta.
As I promised few weeks ago, I now uploaded few videos of my life in here and thought that it's the best way to start a new year with my blog. Due to the slowness of the internet and the problems with blogger I found it easier to upload the videos to Youtube. Here is few videos of my work and also some tourist things. I'll update more about the past weeks soon, and probably I'm going to upload few videos from the Hallyu Festival that was held in October.












No comments:

Post a Comment